کوتاه بیا

خیلی جاها باید خشم را فرو برد و کوتاه اومد و بزرگ شد...

کوتاه بیا

خیلی جاها باید خشم را فرو برد و کوتاه اومد و بزرگ شد...

این وبلاگ محل درج مطالب و کلیپ های کوتاه است.
اینها تراوشات فکری درباره زندگی و نکات پیرامونش هستند. نظرات شخصی و نه لزوما 100% درست.

  • ۰
  • ۰

فاصله

در پارک نشسته بودم، تلفن همراهم زنگ خورد. مادرم بعد از سلام، سوالی داشت اما یکی از دوستانم همان لحظه تماس گرفت و پشت خط بود. به مادرم گفتم صبر کند تا پاسخ دوستم را بدهم. گفت باشد. به دوستم سلام کردم و احوال پرسی. صحبتمان حدود دو دقیقه طول کشید. تمام که شد یادم افتاد مادرم پشت خط منتظرم است. اما هرچه الو گفتم پاسخی دریافت نکردم. قطع کردم. دوساعت بعد پیامکی برایم از طرف خواهرم آمد.

مادرم دیگر زنده نبود…

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • علمیو علمیو

مادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">